dertiende dag - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Theo en Lianne Bosch/van Lierop - WaarBenJij.nu dertiende dag - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Theo en Lianne Bosch/van Lierop - WaarBenJij.nu

dertiende dag

Door: Lianne

Blijf op de hoogte en volg Theo en Lianne

30 November 2014 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Laatste dag in Kaapstad! Vanmorgen lekker op ons gemakkie gedaan en naar het Waterfront gereden en daar lekker in het zonnetje ontbeten. Daarna the two oceans aquariums in. Kei mooie vissen en planten in die twee oceanen die hier bij elkaar komen! Uiteindelijk op een zonovergoten terras terecht gekomen met live muziek, in de haven met uitzicht op die prachtige tafelberg. Wat kun je jezelf nog meer wensen? Toen toch nog maar even wat gewinkeld en het is zo raar om te zien dat de winkels allemaal in kerststijl versierd zijn terwijl iedereen op badslippers en in zomerkleding rondloopt! Dit zal voor ons altijd vreemd blijven... en hier kunnen ze blijven dreamen of a white christmas want dat zou het 8e wereldwonder zijn dan! Nou dat was dan Kaapstad. Koffers staan weer gepakt en we hebben met wat kunst en vliegwerk toch 3 kg de man minder als toen we hier aankwamen ( in de koffers bedoel ik dan, he) Moet geen problemen opleveren morgen als we naar Joburg vliegen. We zijn benieuwd of constable Shadrak ons als VIP'S gaat ontvangen als we daar aankomen... Ik zal het morgen weten te vertellen! Welterusten.

• 30 November 2014 - 23:36

Anneke:

te gek

wat zullen julliw een geweldige ervaringen opdoen!!
    bedankt voor de te gekke info en fotos
    xxx Anneke

• 01 December 2014 - 20:25

André Van Der Bruggen:

Kerstmis in de zon, nou het lijkt me toch wel wat. Hier is het 0 graden, toch even anders als bij jullie. Goede vliegreis naar de volgende bestemming. Een koffer vol herinneringen neem je weer mee, weegt niets.