tweede dag - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Theo en Lianne Bosch/van Lierop - WaarBenJij.nu tweede dag - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Theo en Lianne Bosch/van Lierop - WaarBenJij.nu

tweede dag

Door: Lianne

Blijf op de hoogte en volg Theo en Lianne

19 November 2014 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Onze tweede dag stond geheel in het teken van het ontdekken van Kaapstad. Even alles uitvogelen. Vooral het links rijden is een dingetje. Vooral in zo'n drukke stad. Maar met behulp van TomTom lukt het goed. We reden zonder problemen rechtstreeks naar de Tablemountain. Bleek dat de cabelcar niet ging vanwege de harde wind. Het was ook echt enorm! Zonnebril waaide zo van je hoofd. Vandaar terug naar beneden om een kijkje te gaan nemen in de haven. Vicoria&Albert Waterfront is op zich al een dorp. Het was er erg gezellig. Naar wat later bleek was hier vanavond om 18.00 uur het vertrek van de Volvo zeilrace. 7 enorme grote zeilboten die om de wereld heen varen in ruim een half jaar. Vertrokken uit Alicante, naar Capetown en dan vanavond vertrokken naar Abu Dabi. De hele zeil jetset was aanwezig. Allemaal bobo's. Wat een happening! Toen lekker een snelle hap en een heerlijke cappuccino in de onder gaande zon. Terug naar het IPA-house waar vanavond een braai is voor afrikaanse politie mensen, waarvoor we vanmorgen al uitgenodigd zijn door Deon.

• 20 November 2014 - 07:51

Dirk:

Hoi Hoi, (goede morgen) althans hier. Leuk om zo jullie reis te volgen.
    veel plezier, en geniet er van.

• 20 November 2014 - 21:09

Paul:

Ha vakantiegangers,

En , is ie al uit zijn comfortzone met dat links rijden? Leuk om te lezen en je ziet wel, zo zit je nog bij ons in Velden, zo zit je in Capetown. Geniet ervan, elke avond lekkere zuid Afrikaanse wijn drinken en let op dat ze je niet zwart schilderen:-)

Paul