eerste dag - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Theo en Lianne Bosch/van Lierop - WaarBenJij.nu eerste dag - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Theo en Lianne Bosch/van Lierop - WaarBenJij.nu

eerste dag

Door: Lianne

Blijf op de hoogte en volg Theo en Lianne

18 November 2014 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Na een lange reis van Amsterdam via Parijs naar Kaapstad zijn we om 12 uur vanmiddag geland. We hebben een hele goede vliegreis gehad maar het slapen in zo'n stoel valt toch niet mee.... telkens een kort hazeslaapje. Toen we opgelucht onze koffers van de band haalden zijn we op zoek gegaan naarhet verhuurbedrijf om onze leenauto op te halen, gelukkig allemaal goed geregeld want na ongeveer een uurtje reden we richting ons eerste vakantiehuis "Timour hall" waar we rond 2 uur vriendelijk ontvangen werden door Chris en Deon. Na wat uitleg hebben we ons lekker opgefrist en zijn we de buurt gaan verkennen. Hetvalt toch nog niet mee om in een linkse auto ook links op de weg te blijven.... he Theo? Maar goed, het is de eerste dag allemaal erg goed verlopen en na een heerlijk diner met een goed glas wijn en bier gaan we zo heerlijk onze eerste nacht in Zuid Afrika door brengen. Morgen maar eens het grote Kaapstad verkennen. Voor nu: welterusten.

• 18 November 2014 - 20:22

Wendy:

Hoi hoi! Leuk om te lezen jullie avonturen. Have fun!

• 18 November 2014 - 20:24

Alfons:

Fantastisch mooie, onvergetelijke reis gewenst!!

• 19 November 2014 - 01:08

De Buurtjes:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Benieuwd naar de planning...duiken jullie de geschiedenis in, op Robben Eiland, of gaan jullie abseilen van de Tafelberg. Tip: vergeet de "zingende" pinguïns op Boulder Beach niet en bij honger: Mama Africa (Long Street). Enjoy!

• 20 November 2014 - 20:57

Marianne:

Heel veel plezier en we gaan jullie volgen :)